| Нараховано | Оклад | 46 636,36 | оклад × ставка × відпрацьовані дні / норма днів | Оклад за повну ставку: 54 000,00 грн; Ставка: 100 %; Відпрацьовано робочих днів: 19 (Робочих днів у періоді роботи 22, з них 3 припадає на відсутності.); Норма робочих днів місяця: 22 | ст. 94 КЗпП |
| Від середньої зарплати | Середній заробіток за час відрядження | 7 714,29 | робочі дні відрядження × більше з двох: середня за робочий день двох місяців або денний заробіток | Робочих днів відрядження: 3; Заробіток двох місяців перед відрядженням: 108 000,00 грн; Відпрацьовано робочих днів за ці два місяці: 42; Оклад за повну ставку: 54 000,00 грн; Ставка: 100 %; Норма робочих днів місяця: 22 | ст. 121 КЗпП, Порядок 100 |
| Разом | Усього нараховано | 54 350,65 | оклад і доплати плюс нарахування від середньої | Оклад: 46 636,36 грн; Нарахування від середньої: 7 714,29 грн; Середній заробіток за час відрядження: 7 714,29 грн | — |
| Утримано | ПДФО | −9 783,12 | (нараховане + виплати без ЄСВ − податкова соціальна пільга) × ставка | База ПДФО: 54 350,65 грн; Усього нараховано: 54 350,65 грн; ПДФО: 18 % (п. 167.1 ПКУ; діє з 2026-01-01) | п. 167.1, ст. 169 ПКУ |
| Утримано | Військовий збір | −2 717,53 | (нараховане + виплати без ЄСВ) × ставка | Усього нараховано: 54 350,65 грн; Військовий збір: 5 % (п. 16-1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ; діє з 2026-01-01) | п. 16-1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ |
| До виплати | До виплати | 41 850,00 | усе нараховане мінус усі утримання | Усе нараховане: 54 350,65 грн; Усього нараховано: 54 350,65 грн; ПДФО: 9 783,12 грн; Військовий збір: 2 717,53 грн | — |
| За рахунок підприємства | ЄСВ за рахунок підприємства | 11 957,14 | база × ставка; база не менша за мінімальну зарплату, де це вимагає закон, і не більша за максимальну базу | База ЄСВ: 54 350,65 грн; Усього нараховано: 54 350,65 грн; Мінімальна база ЄСВ для цієї людини в цьому місяці: 8 647,00 грн (Основне місце роботи, місяць у штаті повністю: база ЄСВ не менша за мінімальну зарплату (ч. 5 ст. 8 ЗУ про ЄСВ).); Мінімальна зарплата: 8 647,00 грн (Закон про Держбюджет на 2026 рік; діє з 2026-01-01); Максимальна база ЄСВ, кількість мінімальних зарплат: 20 (п. 4 ч. 1 ст. 1 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01); Ставка ЄСВ: 22 % (ч. 5 ст. 8 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01) | ст. 7, 8 ЗУ про ЄСВ |
| За рахунок підприємства | Резерв відпусток | 4 477,09 | (оклад + доплати) × відсоток резерву | Оклад: 46 636,36 грн; Резерв відпусток: 9,6 % (П(С)БО 11; відсоток задає облікова політика підприємства; діє з 2026-01-01) | П(С)БО 11 |
| За рахунок підприємства | ЄСВ на резерв відпусток | 984,96 | (оклад + доплати) × відсоток резерву × ставка ЄСВ | Оклад: 46 636,36 грн; Резерв відпусток: 9,6 % (П(С)БО 11; відсоток задає облікова політика підприємства; діє з 2026-01-01); Ставка ЄСВ: 22 % (ч. 5 ст. 8 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01) | П(С)БО 11 |