| Нараховано | Оклад | 26 272,73 | оклад × ставка × відпрацьовані дні / норма днів | Оклад за повну ставку: 34 000,00 грн; Ставка: 100 %; Відпрацьовано робочих днів: 17 (Робочих днів у періоді роботи 22, з них 5 припадає на відсутності.); Норма робочих днів місяця: 22 | ст. 94 КЗпП |
| Від середньої зарплати | Лікарняні за рахунок підприємства | 3 457,63 | середня за день × дні × відсоток за страховим стажем | Днів хвороби за рахунок підприємства: 5; Заробіток розрахункового періоду: 68 000,00 грн (Заробіток за 2 міс. перед місяцем події: 2026-01 - 2026-02.); Відсоток лікарняних за стажем: 60 % (Страховий стаж 4 р. на перший день хвороби (ст. 21, 24 ЗУ 1105-XIV).); Календарних днів розрахункового періоду: 59 (Календарні дні розрахункового періоду без днів, коли заробіток не зберігався.) | ч. 2 ст. 22, ст. 24 ЗУ 1105-XIV, Порядок 1266 |
| Разом | Усього нараховано | 29 730,36 | оклад і доплати плюс нарахування від середньої | Оклад: 26 272,73 грн; Нарахування від середньої: 3 457,63 грн; Лікарняні за рахунок підприємства: 3 457,63 грн | — |
| Утримано | ПДФО | −5 351,46 | (нараховане + виплати без ЄСВ − податкова соціальна пільга) × ставка | База ПДФО: 29 730,36 грн; Усього нараховано: 29 730,36 грн; ПДФО: 18 % (п. 167.1 ПКУ; діє з 2026-01-01) | п. 167.1, ст. 169 ПКУ |
| Утримано | Військовий збір | −1 486,52 | (нараховане + виплати без ЄСВ) × ставка | Усього нараховано: 29 730,36 грн; Військовий збір: 5 % (п. 16-1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ; діє з 2026-01-01) | п. 16-1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ |
| До виплати | До виплати | 22 892,38 | усе нараховане мінус усі утримання | Усе нараховане: 29 730,36 грн; Усього нараховано: 29 730,36 грн; ПДФО: 5 351,46 грн; Військовий збір: 1 486,52 грн | — |
| За рахунок підприємства | ЄСВ за рахунок підприємства | 6 540,68 | база × ставка; база не менша за мінімальну зарплату, де це вимагає закон, і не більша за максимальну базу | База ЄСВ: 29 730,36 грн; Усього нараховано: 29 730,36 грн; Мінімальна база ЄСВ для цієї людини в цьому місяці: 8 647,00 грн (Основне місце роботи, місяць у штаті повністю: база ЄСВ не менша за мінімальну зарплату (ч. 5 ст. 8 ЗУ про ЄСВ).); Мінімальна зарплата: 8 647,00 грн (Закон про Держбюджет на 2026 рік; діє з 2026-01-01); Максимальна база ЄСВ, кількість мінімальних зарплат: 20 (п. 4 ч. 1 ст. 1 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01); Ставка ЄСВ: 22 % (ч. 5 ст. 8 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01) | ст. 7, 8 ЗУ про ЄСВ |
| За рахунок підприємства | Резерв відпусток | 2 522,18 | (оклад + доплати) × відсоток резерву | Оклад: 26 272,73 грн; Резерв відпусток: 9,6 % (П(С)БО 11; відсоток задає облікова політика підприємства; діє з 2026-01-01) | П(С)БО 11 |
| За рахунок підприємства | ЄСВ на резерв відпусток | 554,88 | (оклад + доплати) × відсоток резерву × ставка ЄСВ | Оклад: 26 272,73 грн; Резерв відпусток: 9,6 % (П(С)БО 11; відсоток задає облікова політика підприємства; діє з 2026-01-01); Ставка ЄСВ: 22 % (ч. 5 ст. 8 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01) | П(С)БО 11 |