| Нараховано | Оклад | 13 636,36 | оклад × ставка × відпрацьовані дні / норма днів | Оклад за повну ставку: 30 000,00 грн; Ставка: 100 %; Відпрацьовано робочих днів: 10 (Робочих днів у періоді роботи 10 з 22 за виробничим календарем.); Норма робочих днів місяця: 22 | ст. 94 КЗпП |
| Разом | Усього нараховано | 13 636,36 | оклад і доплати плюс нарахування від середньої | Оклад: 13 636,36 грн | — |
| Утримано | ПДФО | −2 454,54 | (нараховане + виплати без ЄСВ − податкова соціальна пільга) × ставка | База ПДФО: 13 636,36 грн; Усього нараховано: 13 636,36 грн; ПДФО: 18 % (п. 167.1 ПКУ; діє з 2026-01-01) | п. 167.1, ст. 169 ПКУ |
| Утримано | Військовий збір | −681,82 | (нараховане + виплати без ЄСВ) × ставка | Усього нараховано: 13 636,36 грн; Військовий збір: 5 % (п. 16-1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ; діє з 2026-01-01) | п. 16-1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ |
| До виплати | До виплати | 10 500,00 | усе нараховане мінус усі утримання | Усе нараховане: 13 636,36 грн; Усього нараховано: 13 636,36 грн; ПДФО: 2 454,54 грн; Військовий збір: 681,82 грн | — |
| За рахунок підприємства | ЄСВ за рахунок підприємства | 1 146,82 | база × ставка; база не менша за мінімальну зарплату, де це вимагає закон, і не більша за максимальну базу | База ЄСВ: 13 636,36 грн; Усього нараховано: 13 636,36 грн; Мінімальна база ЄСВ для цієї людини в цьому місяці: 0,00 грн (Працівник з інвалідністю: ЄСВ з фактичної суми, без доплати до мінімальної бази.); Мінімальна зарплата: 8 647,00 грн (Закон про Держбюджет на 2026 рік; діє з 2026-01-01); Максимальна база ЄСВ, кількість мінімальних зарплат: 20 (п. 4 ч. 1 ст. 1 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01); Ставка ЄСВ: 8,41 % (ч. 13 ст. 8 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01) | ст. 7, 8 ЗУ про ЄСВ |
| За рахунок підприємства | Резерв відпусток | 1 309,09 | (оклад + доплати) × відсоток резерву | Оклад: 13 636,36 грн; Резерв відпусток: 9,6 % (П(С)БО 11; відсоток задає облікова політика підприємства; діє з 2026-01-01) | П(С)БО 11 |
| За рахунок підприємства | ЄСВ на резерв відпусток | 110,09 | (оклад + доплати) × відсоток резерву × ставка ЄСВ | Оклад: 13 636,36 грн; Резерв відпусток: 9,6 % (П(С)БО 11; відсоток задає облікова політика підприємства; діє з 2026-01-01); Ставка ЄСВ: 8,41 % (ч. 13 ст. 8 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01) | П(С)БО 11 |