| Нараховано | Оклад | 42 666,67 | оклад × ставка × відпрацьовані дні / норма днів | Оклад за повну ставку: 56 000,00 грн; Ставка: 100 %; Відпрацьовано робочих днів: 16 (Робочих днів у періоді роботи 21, з них 5 припадає на відсутності.); Норма робочих днів місяця: 21 | ст. 94 КЗпП |
| Від середньої зарплати | Відпускні | 12 943,40 | заробіток розрахункового періоду / календарні дні періоду × дні відпустки | Днів щорічної відпустки: 7; Заробіток розрахункового періоду: 392 000,00 грн (Заробіток за 7 міс. перед місяцем події: 2026-01 - 2026-07.); Календарних днів розрахункового періоду: 212 (Календарні дні розрахункового періоду без днів, коли заробіток не зберігався.) | Порядок 100 |
| Разом | Усього нараховано | 55 610,07 | оклад і доплати плюс нарахування від середньої | Оклад: 42 666,67 грн; Нарахування від середньої: 12 943,40 грн; Відпускні: 12 943,40 грн | — |
| Утримано | ПДФО | −10 009,81 | (нараховане + виплати без ЄСВ − податкова соціальна пільга) × ставка | База ПДФО: 55 610,07 грн; Усього нараховано: 55 610,07 грн; ПДФО: 18 % (п. 167.1 ПКУ; діє з 2026-01-01) | п. 167.1, ст. 169 ПКУ |
| Утримано | Військовий збір | −2 780,50 | (нараховане + виплати без ЄСВ) × ставка | Усього нараховано: 55 610,07 грн; Військовий збір: 5 % (п. 16-1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ; діє з 2026-01-01) | п. 16-1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ |
| До виплати | До виплати | 42 819,76 | усе нараховане мінус усі утримання | Усе нараховане: 55 610,07 грн; Усього нараховано: 55 610,07 грн; ПДФО: 10 009,81 грн; Військовий збір: 2 780,50 грн | — |
| За рахунок підприємства | ЄСВ за рахунок підприємства | 12 234,22 | база × ставка; база не менша за мінімальну зарплату, де це вимагає закон, і не більша за максимальну базу | База ЄСВ: 55 610,07 грн; Усього нараховано: 55 610,07 грн; Мінімальна база ЄСВ для цієї людини в цьому місяці: 8 647,00 грн (Основне місце роботи, місяць у штаті повністю: база ЄСВ не менша за мінімальну зарплату (ч. 5 ст. 8 ЗУ про ЄСВ).); Мінімальна зарплата: 8 647,00 грн (Закон про Держбюджет на 2026 рік; діє з 2026-01-01); Максимальна база ЄСВ, кількість мінімальних зарплат: 20 (п. 4 ч. 1 ст. 1 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01); Ставка ЄСВ: 22 % (ч. 5 ст. 8 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01) | ст. 7, 8 ЗУ про ЄСВ |
| За рахунок підприємства | Резерв відпусток | 4 096,00 | (оклад + доплати) × відсоток резерву | Оклад: 42 666,67 грн; Резерв відпусток: 9,6 % (П(С)БО 11; відсоток задає облікова політика підприємства; діє з 2026-01-01) | П(С)БО 11 |
| За рахунок підприємства | ЄСВ на резерв відпусток | 901,12 | (оклад + доплати) × відсоток резерву × ставка ЄСВ | Оклад: 42 666,67 грн; Резерв відпусток: 9,6 % (П(С)БО 11; відсоток задає облікова політика підприємства; діє з 2026-01-01); Ставка ЄСВ: 22 % (ч. 5 ст. 8 ЗУ про ЄСВ; діє з 2026-01-01) | П(С)БО 11 |